2010 m. lapkričio 17 d., trečiadienis

į šviesą ir į tolį

kuo toliau tuo blogiau.
apsilankymai feisbuke tampa nepertraukiamu refresh paspaudimu kol kas nors "įvyksta" įdomaus, verto "laiko" ar netgi komentaro. tada vėl amžinybę trunkantis refresh.
žinios naujienų puslapiuose išmoktos beveik mintinai. tiek įvykių nebūna pas mus kiek kartų aš žiūriu tuos puslapius. jei kas paskaičiuotų kiek kartų aš ten apsilankau tai manau, kad užtektų keliems metams į priekį kiekvieną dieną. tęsiant kažkur anksčiau nutrauktą mintį.. nors kas gali būt naujo, jei kasdien įvyksta vis tas pats tik kitoj Lietuvos vietoj. laukiu nesulaukiu metinių ataskaitų.
labai susijaudinau, kai perskaičiau, jog prieš du metus buvo sužeistas Di Caprio (o DIEVE, aš sužinojau tik šiandien!). dėkoju tam pačiam asmeniui minėtam skliausteliuose, kad ta "bitčė" bus nubausta.
MARIJONAI! neliūdėk, kad tu sušiktai vienas. aš irgi vienas. skirtumas tik tas, kad tu giliau šude, nes tau jau virš 30. have a nice day.
man labai patinka knygos nuteikiančios pozityviai, kaip pavyzdžiui "100 savimotyvacijos būdų". štai atsiverčiu knygą tikėdamasis gauti pirmąją motyvaciją ją perskaityti gaunu šlapiu rankšluoščiu per veidą. JŪS NETURITE ASMENYBĖS. ačiū ponas autoriau, tavo knyga ir toliau gulės kažkur kampe užversta iki kito atvetimo.
ką čia dar apžvelgt. aaa taigi teko apsilankyt akropolyje. arba kaip teigia didžiulis šventiškai degantis užrašas "KALĖDINIŲ DOVANŲ SOSTINĖ". atrodo taip rašo. na esmę supratot. kaip "smagu", kad šitaip anksti puošiamės Kalėdoms. kitais metais jau turbūt per vėlines prie kapinių galėsim nusipirkti šviečiančių girliandų vietoj žvakučių, o ir eisim į kapines su raudonom kepurėm ^^ tikiuosi neužilgo galėsiu eglutę puošti per savo gimtadienį (visad to troškau).

atmink, mano senas drauge, kad mūsų tiek nedaug, jog taurė pasiųsta ratu sugrįš greičiau nei jos lauki.

Į sveikatą!

Komentarų nėra: